Grattis jag!

Jag fyllde ju egentligen i tisdags.. och jag hade en helt fantastisk födelsedag med middag på Black Lion Inn med Papi, Emma, Emil, Mickis, Handsome och Thias. Utan tvekan en fantastisk födelsedag och jag är nöjdare än nöjdast. Och ikväll har jag bokat bord på Palace för mig och kära vänner, Becca kommer snart hem till mig och färgar mitt hår.. aaaah nu blev det nyfiket va?! Vad har hon fått för sig nu =P det är inte så drastiskt kan jag avslöja men det kommer bli mycket lätthanterligare iallafall, och inte slita så förbannat. Det får nog ryka en decimeter eller två på längderna också =( men men, det växer ju som ogräs..

Jag har laddat upp med vattenmelon, plommon och jordnötsringar och tjuvstartat med ett glas vin. Efter Becca kommer Malin sen går vi och möter upp ytterligare ett par stjärnor så käkar vi lite sen blir det partaja av hela slanten =)

Livet leker!

--

Jag och Mallan var på stan idag, jag har uppdaterat Thias garderob så efter ikväll kommer jag bara ha matkassan kvar. Men resekassan sjunger iallafall med sin tillväxt, idag hittade vi en perfekt charter till egypten =) kanske kanske inte.. vi får se. Nice som fan kommer det iallafall bli när det väl blir!!
Nej nu ska jag fylla år i efterskott färdigt sen ger jag tillbaka uppmärksamheten igen.

Kiss kiss

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

fick du mitt sms?

Grattis igen hur eller hur :D

2009-08-30 @ 14:45:33
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0