fixing fixing

Vaknade i morse av att T kom in och var stekhet! stackarn, och han hade mycket riktigt feber men inte så mycket som jag trodde.. Hur som haver har vi vabbat idag, men sen piggnade han till och har varit överenergisk hela dagen istället.. och han börjar komma in i nästa trots nu.. åh vad det märks tydligt, buhu.. Jag som alltid har haft den coollugna, men men. Det hör ju till.
Vi tog en sväng på stan och gjorde massa ärenden åt mor min, lite apotek hit och blomsteraffär dit.. Hitta massa kul åt mig själv oxå men jag ska till IKEA imorn så jag sparar slantarna till det istället.
Sen kom vi hem och hade fredagsmys, eftersom jag är barnledig på fredag. Horton hears a who blir aldrig dålig :D och jag frostade av frysen under tiden för jag hade ångest över att inte ha varit på jobbet.

Nu ska jag våttorka lite överallt tänkte jag, så är det bara och köra golv imorn så blir det sprillans you know, det är en härlig känsla att komm hem till ett sånt hem. Så det får det bli.
Handsome har jobbat med verandan hela veckan och jag har ju oxå jobbat som en gnu så vi har inte setts alls typ. Men han kommer snart hit :)  det känns som att varje gång vi ses är första gången, du vet i magen, dom där fjärilarna som man annars bara läser om.

Imorn ska han hålla handen på Linköpings univesitetssjukhus, men när jag ringde idag så sa dom att jag inte behövde göra en såndär äcklig lågnt-ner-i-halsen-med-världens-största-kamera-slang-undersökning vilket ju känns rätt bra.
Sen blire IKEA som sagt, handsome vill ha sänglampor, det tycker jag är jättebra för jag ser inte när jag läser. och jag behöver hela lakan

Mensåatte.. Ciao

Kommentarer
Postat av: sandra

hur gick det på sjukan? skönt att du slapp gastroblabla gjejen. har också fått öra en sån. lagom mysigt. neeej.

2009-08-06 @ 16:20:31
URL: http://ollikk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0