tänk om man vore millionär..

Vad vackert man kan bo, och vad vacker man kan vara... om man bara har tillräckigt mycket pengar. Jag är ändå relativt nöjd med mitt utseende, det enda komplex jag haft om jag ska sätta fingret på något alls är väl mina tänder då, och igår var jag hos tandläkaren bl.a. för att prata om vad det skulle kosta att få ett vackrare leende... jag gick därifrån och tyckte att jag inte har så fula tänder trots allt!

Jag skulle underdriva om jag sa att jag inte går i inredningstankar just nu och det beror på många saker som jag ska prata om mer i detalj så småningom när saker dagas om saker dagas... Den här sängen hittade jag på hemmakanalen.se hur som helst. Inte för att jag skulle vilja spendera en sekund i den själv men jag tyckte den var riktigt ball!



Annars ska jag drömma vidare jag :)
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0