Nu äre klippt'

Thias har blivit korthårig.. riktigt korthårig :) när han var färdig hos frisören och kom bort till mig i soffan blev jag nästan generad, eller blyg. Han var ju så fiiin! titta;

Och jag toppade mitt.. Det var välbehövligt nu är det snart jämnlångt istället för så piiiiip uppklippt, sen ska jag aldrig mer göra om en sån frisyr eller klippa lugg eller hålla på och larva mig, att man aldrig kan vara nöjd! haha, nä nu får det vara hellångt finally!

Idag har vi varit ute i solen mycket och samlat på oss D-vitamin, jag bakade en sockerkaka och sen gick vi upp och fikade hos kurt för han har sol på verandan längre än oss, första gången i år för mig -att sitta och sola med en kopp kaffe i handen, himla najs!
Jag tror nästan det känns lite i ansiktet, får ta och smörja in mig till kvällen..

Vi har fått en hel del gjort oxå.. Rensat och städat i förrådet, Lucas har varit så himla duktig med hamrandet och spikandet i bodarna på gaveln så nu fick vi utt en massa bråte där så han kan börja snickra mer och mer i förrådet. Och så har tvättmaskinen gått hela dagen.
Nu känns det i fötterna, hela kroppen protesterar egentligen.. Men vilken fin dag det har varit :)

Snart ska hadsome iväg och jobba natt. Thias sover i min säng inatt och jag blir nog inte uppe länge, heeeelt slut lovar jag.
Puss alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0