Framtiden

det finns 2 sorters männ: den ena är som Brad Pitt i höstlegender och väljer kvinnor de avgudar.
Den andra är som Al Bundy och jämför äktenskapet med fängelse och tycker deras kvinna är motbjudande.. Är inte det lite korkat?

Jag valde en man jag är galen i! Och jag tror det är vad de flesta kvinnor gör men jag skulle inte vilja förenkla betydelsen av kvinnlig list så mycket som att tänka att det skulle ha något med saken att göra. Men jag saknar mina tjejer, tjejkvällar, tjejsnack, skvaller, överdoserna av komplimanger och total öppenhet om hur mycket man älskar varandra som vänner.
Bara tjejer kan få till det!

Inget ska man ta för givet.. inget kan man ta för givet








PUSS!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0