Vår minsann!

Det är helt otroligt skönt ute, och idag skulle jag verkligen inte vilja vara någon som helst annanstans än just precis där jag är :) det hade varit ännu härligare om handsome inte jobbade eftermiddag. Det får vara jag och Thias idag.. Han har precis kommit tillbaka efter äventyr med Kurt. Han blev helt lyrisk när Kurt frågade om han ville följa med till Svarte Grind och hämta ved. "Jag ääälskar när jag får göra grejer med Kurt, Jag brukar hjälpa honom med lite allt möjligt" Hihi, jag bara log :)

Jag har satt mina örter idag
 Tänk om dom kan bli såhär fina :) till slut...

Idag har jag övningskört med Lucas bror Kasper. Han har kört med massa andra som det har gått jättebra för så det gäller att inte sabba hans statestik nu ;-), Nämen det gick rätt bra tycker jag faktiskt, men jag var lite nervig innan.. tänk om jag kunde klara uppkörningen direkt så jag har det ur världen sen! Bah, vad skönt det vore.. Sista momentet, sen kan jag öva och bli bättre i vilken takt jag vill.. det gäller bara att kunna slappna av och solla bort sånt som jag inte behöver i skallen just då så jag kan koncentrera mig, då vet jag ju att jag kan.. vi får se..
Kuggar jag så kuggar jag, och gör om det helt enkelt, men det är surt om det är BARA pga nerver :/

Ojoj, jag kan inte tänka på nåt annat..
Vad ska man äta idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0