Mycket är snart

Snart kommer bebisen, snart har vi ett nytt sovrum, snart är det sommar, snart kan jag träna och få på mig mina gamla kläder igen, snart är körkortet klart, snart rullar mamma-dagarna snart snart snart och jag längtar ihJÄL mig! :D Ibland kommer jag på hur lycklig jag är.. jag får som svårt att tro det själv.
Lucas gör allt för mig och Thias, allt i världen.. Han jobbar precis hela tiden och när han är hemma jobbar han för att bygga ut så vi ska få plats tillsammans, han har köpt en underbar barnvagn, lärt mig köra bil på nolltid, tröstat mig och fått mig att skratta när jag har varit hormonell hela graviditeten ... och nu klev han precis innanför dörren :) med apelsinkrokantchoklad som har slutat göras typ :O
Livat är awsome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0