förkyld :(

Ugg.. inte kul, nu känns alla virus lite extra jobbiga! Men det slog mig just att nr 13 för första gången är väldigt lyckosam ;-) hihi

Idag gick jag upp och gjorde frukost till prinsen, sedan gick han iväg till skolan. Jag satt och såg honom gå, genom fönstret.. helt själv utan problem, även om skolan bara ligger runt hörnet.. ojoj vad stor han är!
Sedan hade jag tänkt gå och lägga mig igen idag när jag har sovmorgon, men nu mera har jag visst inte längre någon somna om-förmåga kvar. Så det blev en huvudverkstablett och en järntablett för att komma igång och nu sitter jag och ser på nyhetsmorgon. Dom visar ungefär precis samma sak som i går och dagen för det.

Igår frågade min älskade karl mig om jag var förstoppad, jag skrattade och sa "PPFF NEJ verkligen inte!!!" Idag är jag förstoppad. Jag tror han har häxkrafter.

Jag hör att jag verkar lite gnällig.. inte alls :) det är världens bästa dag att vara ledig och seg idag och allt är liksom precis som det ska vara. Jag ska ordna mig några kartonger och packa lite. Rensa förrådet måste jag oxå, wohooo..
Nähe, kläder har jag här någonstans..
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0