äntligen

Äntligen är min inkomst som den ska igen. Mycket att lägga undan blir det när man får stor del retroaktivt :D det låter bra i körkortskassan! Och så kan jag boka London snart, fint finare finast. Ska planera en liten resa för bara mig och Thias också, en sån som inte behöver kosta så mycket. Typ Skara eller nåt sånt.

Idag har jag haft en Bella-Mami-dag.. Tog en vårpromenad medan Thias och Larry roade sig hemma, och ikväll sover vi över här båda två, nära till både dagis och skola, dessutom är det skönt att slipa laga mat en kväll. Gratis är det också!
Och skolan.. hihi..
Jag fick nästan VG på matteprovet, helt otroligt, det är den kursen jag har haft lägst förväntningar på. Ett poäng från VG, man kan tro att det är irriterande men eftersom ett godkänt i just den kursen är alldeles utmärkt för mig är jag himla nöjd! =) och läraren sa att får jag ett VG på sista povet så får jag VG i hela kursen, det vore ju coolt alltså! Alla andra ämnen går som planerat, utmärkt! ja, jag skryter. Det får man göra när man förtjänat det! och jag har fan kämpat så det så.

När jag sitter där med logopedsertifikatet i handen kommer jag inte ångra en tår!

Imorn ska jag träffa Fia på stan över en lunch =) och gosa med hennes bebis, jag har inte bestämt mig för om jag ska lämna tillbaka den sen eller stjäla den. Det vanliga dilemmat när jag får gosa med en bebis.

Nu blir jag snart strypt om jag inte lämnar tillbaka mammas dator såatteeee

ciao

Kommentarer
Postat av: Fiia

Det var ju vänligt av dig att du slutligen bestämde dig för att lämna tillbaka honom, det tackar både Andy och jag för!

Tack för en jättetrevlig lunch! Kramar Fiia & Knut

2010-03-11 @ 20:21:17
URL: http://feucht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0