phew

Ugg... värmeeee.. jag tänker inte klaga men idag gick jag vilse... I PRYSSGÅRDEN?! man måste väl skratta, och eftersom jag hade begränsat med tid var jag tvungen att småspringa. Kan ju inte säga att jag frös!
Jobben bara rullar in =) har varit på ett intro hos en brukare som är så svår att dom vill att man gärna har intro 10 ggr innan man börjar jobba. Jag har varit där 2 ggr och dom har redan ringt in mig till egna tider.
Jag älskar mitt jobb! Idag fick jag en strokepatient med rulator att bada fötterna i en fontän på vår promenad, han var lyckan personifierad. :D Underbart..

Imorn blire ett långt pass sen affären sen hem och grilla =)

Kiss kiss alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0