Semesteryra

I slutet av sommaren ska jag åka till England med Thias, tror jag, jag har kollat runt på sista-minuten-resor också men det lutar åt england.. Jag vill ju såklart allre helst dit men nu när det bara blir Thias och jag vet jag inte om en solsemester passar bättre. Men det kanske bara är i min mage det känns så.. jo det blir nog England. Vi kommer under 3000 svenska med både resa och hotell och det är väl rätt godtagbart.

Nu är mitt hundvakteri slut och jag ska hem med T, sen behöver jag bara gå hemme imorgon också, sen åker vi till Skåne, himla skönt att Emil och Mickis ska med. Jag känner inte riktigt för något alls, men det är klart att det ska bli kul att träffa hela släkten igen, länge sen... men jag har inte lust med nåt.. stanna här, åka hem, åka dit...

Var ute en sväng med Josefine och Madelen i tisdags iaf :)sjukt kul! Sen mötte vi upp Gevva o co hemma hos Jalle.. Dom hade haft bastu-kväll och var inte helt klara när vi kom.. haha, jaja. Jag har iallafall världens roligaste friends!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0