reeeeeegn

Bara ordet gör en ju deppig...are.. Upp med hakan! Idag har jag tagit en sväng på stan med Wiwi och Kaylee, Thias var hemma hos mamma, skönt ibland att kunna sitta ner i lugn och ro, han ville följa med först, då sa jag; Vi ska prata om killar och pussar och kärlek, då sa han att han verkligen inte ville följa med. Hehe..
Jag är hos mamma tre dagar nu så hon kan göra saker hon behöver göra om dagarna medan jag har Otis, och så jag kan göra saker jag vill, om jag vill, med barnvakt.
Köpte en bikini iaf, väldigt behövligt, den enda jag har kvar som sitter som den ska håller på att ramla sönder.. Finns det någon motsats till extravaganza? Men aptiten kommer smygandes tillbaka, det är bra det.
Resten går sådär, när vi var tillsammans kunde jag drömma att det tog slut, inte konstigt eftersom det hänt så många gånger nu, men känslan när jag vaknade och fick känna att det inte var på riktigt var en vacker känsla.. Nu är varje morgon som en käftsmäll när man måste inse att den där känslan inte ska komma. Och det är svårt att köpa att det är som det är när allt var tip top sist man sågs, då jagade han råttor i mina skåp och jag skrattade och tog kort.
Ännu svårare är det att acceptera att något man är så övertygad om är helt rätt inte får vara ifred.
Å andra sidan förstår jag att det här är min chans att träffa någon som ser på utbildning lika högaktfullt som jag gör, någon som aldrig skulle tänka tanken att vara otrogen och någon som ser upp till hur jag har kämpat för att komma dit jag är istället för att se ner på att jag har behövt göra det... fine, jag förstår det någonstans. Men det tar inte bort dom så otroligt starka känslorna. Däremot tar dom bort förnuftet...

Jag vet inte om vi har råd med England, eftersom boendet blir så dyrt när man har gått och väntat.. Men jag ska försöka, kan hända att jag får ta av körkortspengarna. Thias är ju viktigare. Och det kommer i vilket fall ta längre tid att ta körkortet än planerat nu när saker och ting är som dom är.
Jag får köra med kära papi men då blir det ju helt enkelt när man har tid och inte vardagligen. Ska jag bort härifrån så vill jag ha det klart, så för lång tid ska det iallafall inte få ta!

Huja, nu har jag visst beklagat mig mer än tänkt..
Nu ska jag ordna lite mat, en dag i taget.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

du förtjänar så mycket bättre!

2010-06-07 @ 22:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0