Familjen midsommarfin

Thias har äntligen gått med på att klippa sig! =) han var ju jättefin i långt hår men nu på sommaren är det så himla bra med kort och så slipper han få det i ögonen, maten och ja, hehe, allt annat han får det i.

Igår åkte jag, Thias och Ronkan till Hannas salong och gjorde naglar (inte Thias då), satan helvets jävla apskit vad ont det gjorde, ugnen eller tortyrkammaren borde den lilla lådan man värmer gelén i heta! Hon hade en ny teknik som "kunde svida lite" om jag säger såhär; det är betydligt mycket mindre smärtsamt att tattuera sig!! ..så förstår du att jag inte överdriver! PAIN kajjasäga!
Men fint blev det =) Sen åkte vi hem till mig iallafall, jag gjorde en pasta carbonara och sen klippte ronkan håret på mig och färgade och fixade och jag blev nöjd nöjdare nöjdast! Thias tittde ut och sa; vet du vad!? Du kan få klippa mig med, jag gjorde ett glädjeskutt och så fick vi bli midsommarfina båda två =)





Nu ska jag snart jobba och går av 21 ikväll.. Tar en springtur hem och inväntar midsommarafton 2010 =)
Imorn blir det dans runt midsommarstången med T och Papi medan jag är on call för jobbet och om inget händer och ingen ringer så är jag kvar med min underbara familj tills jag åker ut på landet och fortsätter fira med underbara vänner.

Hoooooooppaaaas vädret håller sig!!!!!

Ciaooooooo
Trevlig midsummerseve! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0