Wowee

Jag har nekat tre dejter den här veckan :D det tackar självförtroendet för.. Singellivet är ibland en värld full av roliga roulettes.. Men såhär en lördagkväll när alla andra är ute är det inte top notch om jag ska va ärlig.
Men om man som jag nu då är trött på krogsvängen, dvs. Få öl spilld över sig, äckliga försök på raggningsrepliker, folk som sjunger falsk karaoke och tror dom dansar sexigt.
Faktum är att det inte ser ut som i Sex and the City ute.. någon kräks, en annan tjuter i telefon över någon annan homosapien-sapien. En tredje blir utslängd av vakterna p.g.a. dåligt uppförande medan en fjärde passar på att pissa på husväggen.
Nja, är det så jävla glassigt verkligen??

Åh vad jag längtar till universitetet, och intelektuella människor med bra idéer istället för; vi har tråkigt vi super ner oss så kvällen raderas från minnet helt.
Nu låter det som att jag är anti-uteliv.. Så är det absolut inte, med rätt människor och bra musik på golven har jag faktiskt för det mesta the time of my life i höga klackar och kirrad due.. men jag måste säga att jag är fruktansvärt trött på alla vår stads uteställen. Det ska bli gryyyymt kul när http://www.jollyrockets.se/ öppnar där teaterbaren låg :D snacka om Bella-ställe! Inte för att dansa visserligen, men då ligger ju palace precis bredvid.

Har tittat på biljetter till London oxå.. hjärtat blöder fortfarande efter London, och det hinner inte gå en dag utan att jag tänker på det någonting alls. 7 ½ år senare. Helt galet, I know.. men jag har aldrig varit så lycklig helt enkelt. Men det är ju ändå på något vis en vacker sorg... Jag fick ju Thias =)

Jaja, nu sitter jag hos morsan, ska snart käka.. sen gå hem, natta T och invänta kvällen.. slå mig i huvet med en stekpanna så jag somnar.. Typ
Fan vad bitter jag låter.. det är jag inte! Haha

Bye now

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Nu är det inte långt kvar till invigningen av JollyRockets. ;)

2010-02-17 @ 13:36:21
URL: http://www.jollyrockets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0