Sköld-humor

Ella Sköld steker upp mammas köttfärslimpa och lyssnar på Thias asgarv i en bagera-lek =) livet är väl

about an hour ago · ·Annika Leonard, Olga Danerlund and 2 others like this.
Annika Leonard
Annika Leonard
Vad härligt för Thias med Baghera!..Alla barn som kan, borde få växa upp med husdjur, dom lär sig Massor på det. Tragiskt med alla allergier och så nu...men det finns ju ödlor och sköldpaddor och ännu äckligare djur, ej allergena.
25 minutes ago ·
Mia Sköld
Mia Sköld
Neeeej, inte djuren men det dom bäddar med och det dom äter!
15 minutes ago ·
Ella Sköld
14 minutes ago ·
Mia Sköld
Mia Sköld
halm, hö, pellets eller fiskmat.
13 minutes ago ·
Ella Sköld
Ella Sköld
att det är det som är allergiframkallande?
13 minutes ago ·
Mia Sköld
Mia Sköld
Hos mej och många med mej.
12 minutes ago ·
Ella Sköld
Ella Sköld
ah.. nu är jag med i karusellen igen =)
12 minutes ago ·
Annika Leonard
Annika Leonard
Jag törs inte ens säga ORM...eller MUS...eller SPINDEL...BLÄÄÄÄ
12 minutes ago ·
Mia Sköld
Mia Sköld
Tänk kommentaren " jamen du kan väl ändå ha fiskar" när man är allergisk mot fiskmat!
11 minutes ago ·
Mia Sköld
Mia Sköld
Tror att det kanske skulle funka med spindel. Dom har väl inte hö?
10 minutes ago ·
Annika Leonard
Annika Leonard
Jag vet ju att JAG inte skulle hoppa av lycka om jag fick en spindel i Julklapp......
9 minutes ago ·
Annika Leonard
Annika Leonard
Minigrisar sägs vara rätt bra!
9 minutes ago ·
Mia Sköld
Mia Sköld
Inte jag heller. Vill inte ha, men det kanske skulle funka ur allergisynpunkt.
9 minutes ago ·
Annika Leonard
Annika Leonard
Egyptiska Nakenhundar har inte ett stå någonstans, och nakenkatter......
9 minutes ago ·
Mia Sköld
Mia Sköld
:-) stå!
8 minutes ago ·
Mia Sköld
Mia Sköld
Det är något med huden, men det kanske skulle funka. Har läst att det också kan fungera med katter från ön manx, Manxkatter.
7 minutes ago ·
Annika Leonard
Annika Leonard
Nu verkar ju Thias ha ärvt den lyckosamma Genen på min Gren som hållit mig och mina barn helt allergifria...peppar,peppar....
6 minutes ago ·
Annika Leonard
Annika Leonard
Är Manxkatter nakna?
5 minutes ago ·
Annika Leonard
Annika Leonard
Detta är alltså Ellas Chat-rum...hehe
4 minutes ago ·
Mia Sköld
Mia Sköld
Mina barn är vad jag vet inte allergiska. Jag blev det som vuxen.
3 minutes ago ·
Mia Sköld
Mia Sköld
Manxkatter är krulliga.
2 minutes ago ·
Ella Sköld
Ella Sköld
hahaha... stå
2 minutes ago ·
Annika Leonard
Annika Leonard
bläbläblä.....
about a minute ago ·
Annika Leonard
Annika Leonard
Snuskpellar...
51 seconds ago ·
Ella Sköld
Ella Sköld
hihihi
21 seconds ago ·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0