Nynnnnnnnn

Mästerfotografen Thias har varit i farten.


Middag hos mamma, skönt att slippa laga mat när man känner sig sådär som vi stackare får känna en gång i månaden. Du vet.. orkeslös till hopplöshet! Sen hem.. och har tvättat 4 tvättar, har minnst lika mycket kvar men jag tar lite imorn oxå så är det mesta undanröjt. Fan för min äckliga tvättstuga, inte konstigt man skjuter upp det till antiklimax när det blir rena rama julafton varje gång man väl tvättar! Ikväll hade jag Daniel i luren med headsetet under tiden, då gick det bra =)
Köpte ostbågar och var helt redo för att tycka synd om alldeles ensamma mig själv. Men så gjorde jag inte det.. Jag är riktigt nöjd med min lördag.
Nu har jag bäddat rent i sängen och funderar starkt på det där badet som gör det extra sweet att lägga sig i en renbäddad säng!? Hmm..

Jag är nog för trött.. ska nog bara låta mig falla bakåt och somna till Imogen Heap.
Ha världens bästa fucking lördag!

Mästerfotografen igen



God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0