new era... good era

Jag ser människor hitta varnadra överallt =) jag älskar inte bara kärlek när den är min egen, jag älskar kärlek punkt! Jag är glad, jag mår bra, jag har hälsan, vännerna och familjen. Jag är påväg till toppen och jag har en kanske en annan grej för bara min egen skull på g.. Håll tummarna hårt!

Thias är sötast i världen och jag har bakat fördjävla gott bröd ikväll =)
Life is good

Imorgon kommer flyttgubbarna och tar bort pianot. T och jag går till dagis, jag går hem och tar en kopp kaffe med Olga innan hon piper iväg igen, hon sover över här inatt. Sen har jag tid till mig själv och bara mig själv fram till klockan ett. Det blir några viktiga telefonsamtal och mera packning.
Ska träffa Becca en sväng på stan också.

Helgen blir finfin ;)
Och snart nalkas munken med nya människor.. härliga människor..

Nu ska jag lägga mig och läsa, snacka lite skit med Olga och sova sött =)
Bye now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0