Hihi

Var på Levis med MallanBrallan idag.. Jag lägger ju aldrig ner mer än 200 kr på ett par byxor så där har jag aldrig satt min fot förut. Men nu var vi där iallafall, och expiditen var sådär charmig du vet, så man blev nervös.. nu måste jag köpa ett par jeans på Levis :D Jag skulle hämta en annan storlek till Mallan som stod i provhytten och han kom och ville hjälpa till. Jag sa att jag ville ha en 29/32, han sa "vad du kräver" jag blev generad och försökte vara flirtig tillbaka genom att le och säga "Jag är ju kvinna". Fast jag suger rätt rejält på att vara flirtig så jaja blabla.. Det blev inga jeans. Men jag fick Polly!

Sen tog vi svängen till Polen (Thias nick för kupolen) för en fika. Sen affären, sen tvättstugan och hem. Nu är det bara lite att vika kvar, så mycket tvätt har jag nog aldrig aldrig aldrig haft haha.

Nu är vi mätta på amerikanska köttbullar, ris och lite sorbét. Så mys framför bompa råååå
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0