Håret!

Kvinnans själ och hjärta..? eller fantastiska objekt av experiment som i mitt fall :P Jag har lekt lite till...

Wahaayyyyy Hihihihiiii... det är inte fäst än, det får bästa Sara hjälpa mig med på lördag. Men visst äre en galet bra färg, helt och hållet perfekt, bättre än förväntat even! Jag ska slinga det lite vart efter, och mitt eget oxå så blir det ännu mer perfekt.. sjukt nöjd är jag however!!

Ikväll ska jag lära mig sticka, mamma är här och när thias går och lägger sig ska vi sticka i kors!
Ha världens bästa torsdag
Kiss kiss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja... det där var ju litet motsatsen det. men jag kan ju skaffa det sen.... om jag vill... =)

2010-01-21 @ 21:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0