Böööh

Jag kom hem från fantasia tittade på allt jag har och göra och.. suckade! Imorgon ska vi till dagis 9-13 så då har jag ett par timmar på mig att koncentrera mig på att få saker gjorda. Jag tänker klädkammaren.. Det är lätt att tänka klädkammaren, sedan öppnar man klädkammaren då slutar man tänka klädkammaren och börjar svära klädkammaren. Bah. Jag vill inte, en del saker är riktigt pisstrist med att flytta! Klädkammaren tillexempel. Och då är jag trots allt en relativt pedantisk människa med betydligt mycket mer ordning än de flesta andra när det kommer till garderober och sånt.
Skruva ner hyllorna kan jag göra iallafall.
Jag sa till Thias att han skulle få sova inne hos mig de sista nätterna innan flytten så vi kunde packa i hans rum, hehe, han blev överlycklig såklart yeeey mammas säääng och det kanske man kan göra rätt snart, visst han blir bortskämd men han är ju fullt medveten om att det blir som vanligt när vi har flyttat, och tre veckor går rätt snabbt ändå.
Då kan jag ställa in allting där inne. Jo det får nog börja bli så vartefter.

Dagen för flytt ska han sova över hos sin papi för första gången =) nu är det spikat. Det har gått så himla bra, inte en enda helg har hoppats över. Han var tillochmed där en sväng på julafton =) Även om dom bara har umgåtts över dagen en gång i veckan känns det som om det har blivit en viss rutin och Thias börjar känna sig bekväm i familjen liksom. Lite kritisk erkänner jag att man är i början när det har varit så, inte struligt, men obefintligt innan. Man vet inte vad man kan räkna med. Men nu känns det hur bra som helst och jag känner 100% tillit. Fantastiskt, så underbart för T! Den 30e ska vi iallafall pröva en övernattning, eftersom vi kommer bo så nära varandra känns det som ett logiskt tillfälle, dessutom har det gått ganska många gånger då och som sagt skulle det vara något så finns jag på en kvarts gångavstånd from. då.. Så fortsätter vi med en övernattning varannan helg tills vi känner att det går bra utan tvekan, och sen är tanken varannan helg helt och hållet.
Hur bra som helst =) fifan.

Bagera har fått rycket och springer runt som en idiot här hemma, biter på min laddar-sladd, får skäll, biter lite till, är på väg att få skäll igen men springer som ett skott iväg innan jag hinner höja rösten och jag blir så paff så jag sätter i halsen och börjar hosta som en tok. Han blev jätterädd, stackars katt. Välkommen till familjen puckosson liksom.

Nu ska jag läsa julklappsböckerna vidare, dom är suveräna papi! Och sova så jag orkar med the fucking klädkammare imorn.

G'night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0