Tom

Inte tom som namnet utan tom som i tömd..
det är ett rätt fult ord! tomt! blä

Jag jobbar delat idag, heldag imorn.. idag hade vi en övertalig vikarie på jobbet (dom där som måste ringas in först.. alltså ringas upp för att komma in för att jobba, innan oss vanliga vikarier, inte ringas in med en penna) hur som helst var hon trevlig, och jag kunde inte låta bli att vara trevlig tillbaka.. Fan, nu kommer hon säkert vilja komma tillbaka.

När jag vaknade imorse och skulle iväg och jobba såg jag fram emot att få komma hem och ordna en riktigt härllig frukost, det har man ju tid med mellan 10 och 16 menar jag.. men nu mår jag illa. Inte har jag sovit nåt heller, konstigt då.. tänk på barnen i Afrika, tänk på barnen i Afrika. tänk på barnen i Afrika...

Jag skulle verkligen behöva åka bort ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0