Lördag

Lite seg efter en sen kväll hos mamma igår, med mycket känslor, det blev en Hendrix-kväll istället för Gabriel men jag klagar inte! Osten var fantastisk.

Jag sitter och lyssnar på Jason Mraz. Hela skivan är underbar.. Har köpt lördagsgodis, läsk och kakor.. Snart kommer Anna-Elsa och Charlie med Andreas och tar en fika, sen får Andreas sova över här.. Ikväll kommer handsome hem efter jobbet.


Jag borde vara glad.


"Ta min hand så är vi starka tillsammans, så är vi svaga tillsammans, så är vi tillsammans"

Om man nyligen har haft en väldigt jobbig period basicly pga hormoner, och sedan på riktigt råkar ut för något ganska fruktansvärt. Är det helt plötsligt svårt att veta vilka känslor som är på riktigt och inte.

Jag vill ha min självkänsla tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0