Bellan är sig själv igen

För nu har jag min naturliga hårfärg, och den ska håret få vila med tills det växer sig långt och starkt och inte slitet! Jag har gett mig fan på att hålla toppningen på en gång i månaden om det så bara krävs en mm.  Det känns galet bra, jag har även kirrat klart med allt som heter fack och a-kassa idag.. finally!
En jävligt sygg väska har jag unnat mig oxå =) men sen får det räcka med unnanden inkl. partajja, för jag sparar för fulla muggar. Nu när botten på sparkontot inte syns så mycket längre är det faktiskt riktigt kul!


Och håret bidde:



Nu sitter jag hos mamma, har plockat upp T här efter jobb och diverse ärenden på byn. Och snart kommer handsome och hämtar upp oss och sen väntar tre fantastiska dagar i B-holm med dom finaste pojkarna jag vet, minus pappa och bröder!

Idag är en bra dag! =)

Ciaooo

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Nice

2009-09-29 @ 10:30:47
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0