Insikt

Haha
ja jävlar.. det är ju bara att gå tillbaka en tid och öppna ögonen. Vad fan är det att sörja över! Jag skulle kunna ange vad som personifierar kukhuvud men jag är inte så elak.. och så går folk och tror att dom är hjältar. Aj caramba :/ denna naivitet, skönt att man kan vakna.

Jag har en bra dag idag.. Kors! =) jag är färdig med jobbet och får gå hem snart. Hämta T, hem och städa, laga mat, fixa och dona med massa nytt hemma. Sen kommer Anna-Elsa och co. med Ais som får sova över, vi får se vad vi hittar på för bus imorn, Busfabriken kanske? Eller Parken.. vädret får avgöra, godis blire hur som haver!
Framåt kvällen kommer P förbi också och hänger framför en rulle och lite guitarhero perhaps.. skönt att inte va själv en fredagkväll, och skönt att han är tokrolig, han har skickat en massa gubbskämt på mobilen, det livar upp kajjasäga.
"Män är som cyckelhjälmar, bra att ha vid nödsituation, annars ser de mest löjliga ut" hihi

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0