Ny vecka

Nu är den fantasifullt barnlediga partyhelgen slut, och verkligenheten är mer än välkommen tillbaka =) T kom hem med papi från Skåne idag och jag har längtat ihjäl mig så vi har gosat gånger tusen hela kvällen efter en god middag och bolibompa! Så är livet när det är som bäst..
Och vi fick hem en hel hög med kläder även denna gång, kläder som har vuxits ur av mina kusiner där nere.


Jag tackar jag!
Åh vad jag tackar, hur många varma tröjor som helst och det var precis vad vi var i mest behov av.. Hehe, Thias sa; det är ju jättebra nu när vi ska flytta till ett hus för då kommer det ju vara mycket kallare på vintern! hahaha.. söt, han tror vi ska bo i ett skjul.

Jag längtar så jag kan spricka, samtidigt som jag går runt och är nostalgisk här i min älskade lägenhet, den är ju trots allt bara fantastisk och det kommer svida som syra när jag lämnar den! Men huset är ännu mer fantastiskt, med en planlösning som tröstar mig med att vara väldigt lik den jar har nu, men större =) mycket större.
Och tänk vad fint det ska bli att kunna säga till Thias att han kan springa ut i trädgården och leka fritt, barn mår bra av det.
Sen är ju Pryssgården ett fint område, så för skolas skull kommer det ju bli bra barn att lära känna. Jadå jag tror på det här minsann!
Suck och ve blott för att packa, flytta och STÄDA! 83 km med högt till tak och dubbla fönster som inte alla går att öppna är ett stort projekt, tur att jag tycker sånt är kul :P

Jaja, nu ska jag ta en efterlängtad dusch, sen se på TV en stund och sova gott... tänkte jag..
Bye

Kommentarer
Postat av: sandra

men skojar du? huuuus? jävlar vad roligt! iih. jag kommer bo i din trädgård på sommrarna!

2009-11-09 @ 22:00:10
URL: http://ollikk.blogspot.com
Postat av: Grimgoth

Med tanke på att du har likadan loftsäng till T som mitt x har till Kevin, så kan du ju kolla in på min blogg och kolla vad som hänt ;)

2009-11-10 @ 15:59:46
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0