Avgörande

Idag träffade jag mannen som råkar vara Thias pappa. Nej jag tar det inte så lätt som det låter, jag har bara tillräckligt höga förväntningar. Jag blir gladast av alla om det här går bra, men som jag nämnt i tidigare inlägg har mitt förtroende för människan, framför allt män liksom nötts ut den senaste tiden, så please do make me surpsised! Mötet i sig gick iallafall helt och hållet bara suveränt!! Himla himla himla bra, så nu struntar jag i rykten och hoppas att vad som sas i dag inte bara är snack utan att det finns både vilja och ambition att kommunisera och samarbeta, jag vet att det gör det från min sida, och framför allt Thias! Han längtar så han knappt kan sitta still. Nästa fredag ska han dit och äta lunch med hela familjen. Sen hämtar jag när hans pappa ringer. Och redan ikväll ska Thias ringa och få säga hej och god natt. Jag har inte sett honom såhär exalterad sedan... sist han skulle träffa sin pappa "första gången" det är ganska fantastiskt.

Och Ellen tar min lägenhet, vi ska till G-ssons nästa vecka och skriva på och sånt.
Allting bara löser sig =)

Tackar och niger ödet, nej förresten, screw ödet. Jag är helt enkelt bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0