Boattrip




Bellan har haft en helt underbar dag! Badat i skärgården, busat med lillfisen, och spenderat soltimmarna med världens bästa Malin, stannade till med båten i en hamn nånstans i Gryts skärgård och köpte en glass. =) som sagt helt sjukt underbart...
sen kommer man hem, plockar lite, pratar med Malin i telefon i tre timmar (still talking) om det gamla vanliga såklart. Tur att vi eltar samma sak annars hade den ena nog aldrig stått ut med den andra =P
Så tog jag ett bad och nu sitter jag här och klurar.. lite över hur dom där av det andra könet fungerar.. Jag blev friad till idag för andra gången på en vecka av två olika personer, det är ganska intressant..
Den här gången var det Malins vän och frieriet var visserligen ett försök till att vara rolig men senare frågade han Malin om jag skulle vara intresserad av att träffas. Malin hade mig i telefonen då så jag sa åt henne att svara tack men nej tack för att jag inte är redo för att dejta någon helt enkelt. Det där med att träffa någon annan för att komma över honom fungerade ju uppenbarligen inte sist, så jag får väl vänta ut det helt enkelt, nu är läget trots allt under kontroll men jag är iallafall inte intresserad av att träffa någon annan!
Då svarade han hur som helst: Vill hon äta middag med mig då tror du?

eh????

vad tänker dom med pojkarna, kan man ju undra ibland.. men men, allt som får en att skratta är väl bra, I guess!? hehe

Brännt mig lite till har jag gjort såklart, jag ser ut som Rudolf med vita solglajjer ungefär :/ hett..

Jag är vrålhungrig och klockan är kvart i 12 på natten.. suck.. orka ställa sig och laga mat!? och Donken kan jag inte gå till för jag har en lillfis som slockna som en klubbad när vi kom hem.

Sovmorgon imorn, sjukt skönt! sen jobb 2 dagar och så ledig helg =) hoppas solen stannar ett tag till! värsta åskan lär vi ju få, jag hörde rykten iaf.. Åska är nice, sålänge man är inomhus.. nähe, kudden?! kanske kanske inte..

Tudles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0