funderar

som vanligt över på tok för mycket.
När jag kom hem från stan idag var jag sådär uppgiven och ensam och ville verkligen inte att alla skulle gå åt sina olika håll som alla gjorde för fort. Men det gjorde dom, så det var bara att ta med sig Thias hem och ställa sig vid spisen och laga den där maten som bara Thias skulle äta.

Ibland ser man sånt här skrivet på fejjan:

"Fan va ja är lycklig. Har världens finaste familj, världens bästa vänner och världens bästa pojkvän som är min själsfrände. Älskar er alla så otroligt mycket! God natt allihopa..
"

Inte lite deprimerande.. Tror inte hon läser min blogg och gör hon det så, är jag tokglad för hennes skull såklart! Och inget annat än avundsjuk. Och det är väl inte så jävla konstigt att det ser ut som om man bara faller för idioter när det för det mesta verkar som om det inte finns nåt annat att välja på.

Men sen helt plötsligt dyker det upp en ängel.. men då har en jävla idiot köpt upp hela ens jävla hjärta som om det vore tillsalu på e'bay.

-Livet är hårt sa bonden
-nöff sa grisen!
Fan vad jag är rolig! tur dä

sitter och smsar med malin.. det ser ut ungefär såhär:

Jag: Prutt
Malin: Ja!
Jag: Bajs
Malin: -ar
Jag: Tack för infon
Malin: bjuder påt
Jag: Du är stördast
Malin: Nej jag tror du delar den titeln med mig
Jag: Börje
Jag: Hahaha det skulle stå kanske
Malin: Skulle det ju inte

Nu -> sängen med dom nya lakanen som varken är för små eller trasiga :D hell yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0