Univeritetet

Högskolan har varit ett avlägset mål lääänge! När man får barn som tonåring får man lägga om livspusslet lite för att få allt att passa.. Jag klagar absolut inte, jag har satt mig i alla mina egna situationer och jag ångrar inte ett drag, men annorlunda blir det ju minnst sagt, livet alltså.
Nu har jag iallafall gjort högskoleprovet och väntar ivrigt på resultat och jag täntar av den sista kursen för att komplettera med behörigheten till de utbildningar jag sökt så nu börjar jag hur om helst närma mig en av mina största drömmar, de flesta har jag redan uppfyllt ;)

Håhåjaja

Vi har en FRYSBOX nu! :D Eller vi har haft en länge men nu är den inkopplad, tvättad och elen är dragen till den så den fungerar alldeles alldeles, wiho! För att fira åkte vi och storhandlade massor :) nu blir det roligt och åh så mycket lättare att planera matveckorna.

Idag såg vi solen för första gången på över en vecka.. det är nog därför man är så glad... Annars äre inte mycket nytt, hösten är reckordvarm och mina barn är bäst som vanligt ;)
Hare bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0