Men det är ju helg :)

Jag har haft en ganska "normal" vecka den här veckan, med jobb måndag till fredag och saker att göra där i mellan, möbler att montera, barn med skollov att bolla och middagar att laga. Igår låg jag i soffan i bärsjöbo, TVn var på men jag lyssnade nog mer än jag tittade och jag kände... jag är hemma.. och jag kan erkänna att den kännslan har varit försvunnen lite för länge så nu bara njuter jag av varje sekund jag är där. Just inatt är vi i stan, det finns göra här med menar jag men innan jag drog sist storstädade jag och åh så härligt det var att komma in i! nu har jag packat och rensat utterligare lite, imorn kan vi ta med ett till lass innan det bär iväg. Storebrors fina Mickis har fyllt så hon ska firas för fulla muggar, ska bli jättekul! Och på söndag ska barnen ha maskerad, oxå himla kul :) allt är bäddat för en kanonhelg.
Och livet kunde inte le mera mot mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0