Split

Jag slits mellan att göra vad alla som betyder mest förväntar sig att jag ska göra, -och vad jag vill göra allsa helst i hela världen. Vad vore att göra sig själv en tjänst då? Nu känns det rätt omöjligt att göra vad hjärtat säger, även om det är vad jag alltid fått lära mig att man ska..

Fotbollen var ju insane, jag höll på Holland först men det var lika bra att dom förlorade, dom förtjänade inte guld ändå. Tillochmed Thias sa; mamma, om dom slutade kriga hela tiden skulle dom ha gjort mål för länge sen! haha sweetness.

Sitter på jobbet, sen en sväng på stan innan jourtimmarna tar slut.. Fika nån?





















Jo.. får jag en anledning kommer jag nog göra vad hjärtat säger att jag ska!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Du talar i tungor. Hur ska man veta vad ditt hjärta säger och vad det hela handlar om?

2010-07-12 @ 20:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0