Snart :)

Jag sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli 17, får skjuts till dagis idag.. det uppskattar vi! Och så kommer sweetness, äntligen.. Han har jobbat nätter, och vi ses sällan då, dels för att han måste sova när vi är vakna, och Thias är inte direkt diskret, och dels för att han blir så tjurig efter nätterna :P hehe, faktiskt. Så nu känns det som om vi inte har träffats på hundra år.
Imorgon jobbar jag kväll, Helgen har jag jobbat 21 timmar bara lör-sön, det blir bra :) det är skönt att ha ett jobb som inte sliter så dant på en fysiskt, då orkar man med grispass! det är tom. roligt..

Mitt avsluta-facebook-ryck blev ett göra-en-helt-ny-facebook-ryck istället hehe, jag var uttråkad en dag. Men shit så skönt att bara ha kontakter som jag faktiskt pratar med eller åtminnstånde är intresserad av. Släktingar och gamla klasskamrater kan ju liksom vara kul även om man inte babblar så mkt, annars vill jag väl bara veta vad som händer i mina närmsta vänners liv? eller? jorå så att... Och alla jävla grupper, ohh mail om allt möjligt skräp. Sjukt skönt med helrenovering..
På tal om det så artar det sig hemma med godzilla-steg! Kom förbi och bjud på kakor så visar jag ;P

Jag fyller år relativt snart, och satt och funderade.. Sist jag fyllde.. dagen innan den dagen var jag fortfarande 22 och ändå tycker jag nu att 22 är hur litet som helst och 23 oxå, jag är ju för fan fortfarande 23 ett tag till! ..vad fort det går! att ändra åsikt om presens och dåtid menar jag..

Nu är det inte ens två veckor kvar papi :D
Du och jag mot världen

Kommentarer
Postat av: sandra

du är ju bara barnet =)

vem är denna sweetness? vi har ju inte pratat på länge, vad har jag missat!

2010-07-27 @ 17:11:28
URL: http://ollikk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0