Sleapwalker?

Jag vaknade med näsblod och sjuuukt ont i näsbenet imorse, är det wierd eller vad!?!! Ärligt talat, jag måste ju ha gått in i pelaren eller något i sömnen.. eller nej, SPRUNGIT in i pelaren eller nåt i sömnen!! Seriöst!?
AjajAJ

Annars då!?
Jour.. Ledsagning halv3 som sist..

ska ordna Thias pass för vi ska åka till London för vi ska åka till London för vi ska åka till Looooondoooooon :D
Jag längtar ihjäl mig kan man säga.

Igår var Thias på spökvandring på lövstad med Flisan, himla sweet! hoppas vi kan hålla kontakten även nu efter dagis.

Och på tal om dagis håller jag på att sätta ihop en liten grej som jag ska skicka med blommor, alltså jag skicka blommor OCH en grej jag håller på att sätta ihop, jag håller inte på att sätta ihop blommorna. Det ska bli som ett häfte, med saker Thias sagt och gjort ihop med mig och dagis under dagistiden och lite bilder och sånt, jag tror det kan ge en hint om hur mycket dom har betytt för oss under vår lilla bergochdalbana.
(Jag höll på att skriva betydit, godmorgon?)

Love love love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0