On call

Sitter på kontoret och finns till förfogande fram till en ledsagning kl halv3. Men nu får jag gå om jag vill så jag tänkte ta en sväng på stan..

Igår var jag, Olga och Magnus och Thias på sjön, och lite havet =) Härligt värre! badade, grillade, solade och njöt av att det är sommar på rikt =) Alla bilder finns på bilddagboken.

Johnossi spelade på P3-live, jag var lycklig igår...

När vi kom tillbaka från båten till stugan (vid St. Anna) ringde Larry, mi mammas väldigt skäggiga och långhåriga sambo och sa att han hade låst sig ute i vita långkalsonger och mamma var i vadstena :D bara jag hade nyckeln. Vi dog lite grann, ärligt talat har jag inte skrattat så jag hargråtit på länge, nu sprutade tårarna kan jag säga!
Gud så underhållande, så vi snabbade oss inte till stan för att rädda honom, en sen kväll blev det men värt varje sekund!
Tack som fan för igår!!

Tjo


Kommentarer
Postat av: Ylva

Hade gett vad som helst för att fått se Larry =)

2010-07-06 @ 21:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0