Skola :D

Jag gillart.. matematik kan jag väl erkänna är bland det tråkigaste/svåraste jag har varit med om och det har jag alltid tyckt, som jag trodde naturkunskapen skulle vara, men den är faktiskt riktigt intressant! Och Historia och Samhäll B är ju bara hur jävla kul som helst!!! Nu har böckerna kommit så jag hoppar av vid "nära dig" och hämtar ut dom på vägen hem...
Mamma o co. ska följa med idag och spana in mi casa, jag bjuder på sloppy joe's. Enkelt och älskat.
Men först har jag en lektion till, lite segt att sluta kl 17 men sådan äro verkligeheten.
---
Snart fyller min sjöstjärna 6 år, det är inte klokt hur fort det går. Och skola och sexårs snart och grejer... crazy I say! Vi smygkikade på blivande skolan (förhoppningsvis den iaf) när vi var på upptäcksfärd i vårt nya hood på jakt efter potentiella pulkabackar. Den är jättemysig och precis runt hörnet. Himla nice!

Kalas coming up however, men jag säger till på inbjudningskort ;)

Kiss kiss

Kommentarer
Postat av: Fiia

Det är ju helt sjukt! På måndag blir din klutt 6 år! Tycker det känns som i går när jag gick runt och försökte vyssja honom när han var mindre glad och jag inte kunde hålla tassarna i styr från o pilla med bebis :-D Och det är hela SEX år SEDAN! Usch, då kommer min lille prins snart vara stor ju, om tiden går sådär fort!! Hua!

Hoppas allt är bra med dig!!

Kramar //Fiia

2010-02-13 @ 23:39:57
URL: http://feucht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0