Idol

Jag har inte riktigt kopplat det intressanta.. Alltså, jag kan också uppskatta att sitta en fredagkväll, lite sådär lagom bekväm med en skål ostbågar, ett glas coca cola och titta på något på TVn som bara kräver väldigt lite tankeverksamhet, men hysterin över Idol..!? En del är ju helt galna! Här om dagen när jag var på stan och skulle julhandla var ju Idolerna på plats i Linden och det gick för det första inte ens att komma förbi och fram till affärerna vilka är vad man egentligen går på stan för och sen var ju publiken obehagligt tokig! Alla bara skrek.. åt några som kan sjunga..?! Det är bara sång!! och några som inte kan.. jag kan oxå sjunga, men om jag skullle ställa mig på Linden och ta ton så skulle jag bli inagd på 25an. Är det så jävla speciellt att vara med i TV??
Missförstå mig inte nu, jag tittar också på Idol och gillart tillochmed, det har jag inte gjort förut men i år är några riktigt bra och då är det klart som fan underhållning, men man behöver ju inte överdriva!? Eller, det kanske är ett behov normala människor har i sin natur, att avguda något eller någon.. Hm, då avgudar jag hellre O'boy, Papi eller storebror och sånt som gör mitt liv till mitt liv.. Jag menar det kommer jag ju märka av och kunna avguda även när det inte är "inne" längre :P
hehe, det är väl bara jag som är gammalmodig och trist som vanligt.

Idag har jag fått upp lite adventspynt och städat, ska dra över golven imorn och städa i badrummet så det är fint på söndag när Ellen och Mary-Ann kommer och tittar på lägenheten. :) det är så fint så!
Och så ska vi ta en sväng till Toys r' us med Papi imorn om allt är som det ska med mig och Thias efter nattens kräkshistoria. Kräks är ett väldigt roligt ord, bara som ord, inte innebörden av det.. precis som bajs och prutt.
Jag vet, jag ska sluta skriva nu.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0