Thias 10 år!

Jag skulle kunna dra den snyftiga och vackra historien om hur han kom, hur oväntad han var, hur ung jag var och hur han förändrade mitt liv! Men dels tror jag att jag touchar det ämnet då och då ändå ;) Dels är det mycket roligare att visa några coola, härliga bilder på världens mest lyckade 10årskalas istället :)

 

 
 
Av hänsyn till föräldrar tar jag inte med andra bilder. Men Limbo, paketöppning och dansstopp bidrog till ett par riktigt härliga pics för honom att spara och en helt klart lyckad födelsedag! Han är supernöjd.
Det var lite extra speciellt därför att vi kommit överens om att det fick bli det sista "barnkalaset" och i fortsättningen kommer vi bara ha ett kalas hemma för familj och hans allra bästa kompisar.
 
Han är min idol helt klart!

Kram alla fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0