Stolt mamma

Min 8åring var på disco idag med klassen. Jag är så stolt så jag inte vet var jag ska börja för vet du vad... Han bjöd upp tjejen ingen annan ville dansa med. Jag sägert igen, min son bjöd upp tjejen som ingen annan bjöd upp!!!!
Jag har varit den där tjejen så det är helt fantastiskt varmt i mitt mamma-hjärta nu kan jag säga.
Jag har aldrig varit mobbad och det har aldrig varit speciellt synd om mig, även om jag ibland efteråt har velat få det att låta så, så det är inte så spännande som det kanske lät när jag sa att jag har varit den där tjejen... jag var nog bara himla tråkig i mellan-högstadiet.. Jag syntes inte helt enkelt.
Jag minns ett disco, när killen jag var kär i tittade snett på mig och sa "det är väl inte bal heller" antagligen för att jag hade en lång kjol på mig (det blev skitinne sommaren efter) sekunden senare sa min bästis "hon är kär i dig HIHIHIHI".
Kul!
Men MIN Thias såg en tjej som inte dansade och därför gick han fram!
Jag har aldrig varit så stolt :D
Jag är stolt över mig själv oxå, nu har jag betat av Svenskan och bokat ett matteprov. Jag fick bara ett VG dock men det är väl svårare när det är 100% på distans samtidigt som man är mammaledig helt enkelt, däremot så fick jag himla beröm för mitt språk som hon kallade det, och den tredje läraren jag haft sa att hon tyckte jag skulle ägna mig åt att skriva :) Sånt gör en glad! Hur som helst, sakta men säkert kryper jag ikapp alla dom jag avundas mest... universitetsstudenterna, åh vad jag längtar. Det är nåt jag behöver bevisa för mig själv bara, jag vet att jag har massor med tid, men jag längtar iallafall!
Körkortet pryder min plånbok äntligen och det finns inte ORD kan jag lova för hur fantastiskt mycket det har underlättat min vardag.
Holger ligger bredvid mig i sin spjälsäng och snarkar lite med nybadad babystjärt, få saker slår det...
Livet är för jävla väl skulle man kunna säga
Puss alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0