Jämna år..

Det här året är det många som fyllt jämt eller stort. Jag själv och min bästa vän och kusin Hannes har fyllt 25, min pappa fyllde 50, mormor och svärmor fyllde 70, min andra kusin 30, en morbror har fyllt 20 och ja det är fler ändå... Utöver allt har vi även haft världens fest för Holger som ensamt kostade både tid och pengar men såklart var mer än väl värt :) och det har varit dop, bröllop, inflyttningar och barnkalas.
Det här året har kort sagt varit en enda stor fest. Inget att klaga på men det har ju lett till en hel del cello-tragglande, planerande, sår i plånboken och en nypa svett. Nu ska det bli sjuukt skönt med några helger om ändå inte tomma från planering, men ändå betydligt lugnare!!

Som kännt så krockade min underbara man med en älg för en tid sen, det var riktigt otäckt även om han hade änglavakt och klarade sig undan med några skrapsår och en förjävlig hosta. Men i precis samma veva bytte han jobb, så det har onekligen varit myyycket att ta hänsyn till under tiden vi tillsammans gör ett ryck för att få rullning på det där vardagliga..
Mitt körkort har fått vänta i all kaos, eller vad man ska kalla det.
Nu letas bili högsta prio och det lutar åt en BMV. När bilköpet är ett faktum ska jag spendera all möjlig tid på vägen tills jag är så säker att jag fixar den där rackarns uppkörningen! Tillsvidare är jag lite låst och jag är mer än tacksam över att mina nära och kära har tålmodigt överseende med detta! Ni är bäst...

Nu nalkas återbesök på Linköping US för hjärtat, alltid lika inte ett dugg kul, men sen kan jag låta bli att brym mig ett år till.. Holger ska få sprutor om en vecka, och Thias har börjat ettan och det går helt fantastiskt bra!

Vi har ett nytt sovrum, med ny garderob man kan leka kurragömma i och fyllt på med nya kläder.. Jag skriver inte om något alls intressant för någon annan idag, men i min "dagbok" vill jag ventilera det lyckliga likaväl som det jobbiga och just går det himla bra :)

Bara för att hela inlägget är mitt lyckorus slänger jag in lite ögongodis... nytt..



Meningen med livet är vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0