Lycka är..

..att jag nu har gått in i graviditetsvecka 23 och jag läste nyss att bebisen har utvecklat sina sinnen, framför allt känseln, jag föreställer mig hur hon ligger där och ordagrannt lär känna sin miljö varje gång jag känner henne där inne. Jag säger henne, men jag vet ju inte.
Lycka är att flytten äntligen är färdig och vi bor tillsammans som en familj ska göra, som det ska vara. Ikväll gick Lucas och la sig tidigt för han har varit krasslig ett tag, Thias vid 8tiden som vanligt, jag satt kvar och mös. Brasan var tänd och jag kunde gå runt i huset och plåta med lite vad jag ville för jag bor här nu. Och jag vet att när jag vaknar imorgon kommer jag ha honom där, no matter what.. Och jag vet att han är lika lättad och glad.
Jag tror inte han förstår hur stort "vi" är för mig.. hur mycket det betyder att han ligger där inne och sover tills jag kommer och att det är vardag. Jag förstår nog inte riktigt själv.. jag vet bara att jag är oförskämt lycklig just nu!
Det enda jag inte har nu är något att drömma om :) och önska mig mer än något i världen, och det problemet kan jag nog lära mig leva med.

Imorn ska jag rensa lite i förrådet. Allt kommer ta sin tid men man kan ju börja lite.
Nu ska jag gå och lägga mig och älska min familj... "lika mycket som himlen finns"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0