gravid hjärna

Vad är kvinnlig intuition för något egentligen? Är det den där jobbiga känslan i magen man får varje gång något är lite tokigt, eller är det rent ut sagt bullshit? Hade den inte stämt så ofta så hade jag kanske varit mer övertygad om det andra. Som en fästing är det i alla fall att skaka av sig.
Just nu skulle det lika gärna kunna vara hormoner intalar jag mig.. det är mycket som snurrar i mitt huvud nu efter att många nya frågeställningar tagit plats, och det kanske blir till mer än det behöver. Bara för att det är svårkanaliserat.

Ibland kan man drömma om något riktigt obehagligt och så minns man inget av drömmen när man vaknar, man har bara känslan kvar.. Kan det vara det tro?
Det känns nästan som dåligt samvete, fast det vore ju ologiskt.

Nu hickar bebisen ibland :) det är gulligt, men man vill liksom hjälpa till och så kan man inte göra nåt, hehe..stackars liten.
Svärmor kom förbi med presenter från USA idag, bla. små pytteskor till "det lilla barnbarnet i magen" Thias fick lite grejer oxå, och jag och lucas med. Hon är härlig hon.
Och Thias har fått längdskidor av svärfar. Han älskar dom, imorgon blir det kanske att åka en sväng runt gölen med honom, om det finns spår. Han lär ju vara snabbare än mig nu :P
Vi blir bortskämda här ute i skogen, farlig vana..

Simpsons på TV.. jag börjar bli sugen på nåt. Min underbara man jobbar natt så jag är själv för resten av kvällen.. så tröstsnacks it is! ;)

Men puss då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0