Kulturnatt

Kl 15 börjar den för mig och Thias, då ska vi gå och lyssna på sagor och måla ihop med böckernas illustratör. Kul tror jag säkert.. Sen vill jag se en dansshow kl 16, sen kanske vi vill fika och fylla på energin, sen spelar Papi blues på crescendogården, det vill jag ju inte missa =)

Sen tar vi det lugnt hos mamma, sover här ikväll så jag har barnvakt inför jobb imorn. Hoppas nästa vecka blir bättre på den fronten än den här!! =(
Satt och räknade på betyg och tittade på gamla intagningspoäng och sånt idag och det ser rätt bra ut.. mycket går ju att läsa på distans, då kan man jobba samtidigt. Vi får väl se vad det blir, jag är inte helt emot gymnasielärare heller. Engelska och estetisk verksamhet skulle det vara i.. man måste ju få fantisera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0