Full rulle

De senaste dagarna har minnst sagt gått i ett.. det händer mycket nu och så underbart det är! =)




Det här är från en av de allra första gångerna jag var hemma hos dig handsome.. Shit det är över två år sen men det känns så himla nyss! för det pirrar fortfarande i magen när jag tänker på den gången jag satt i din bil efter två dagars midsommarfestande i rad och du hade släppt av alla andra. Jag kände mig lite sorgsen över att den så otroligt roliga helgen var på väg att ta slut... och du frågade om jag ville följa med till dig för att få den att vara längre.. vad nervösa vi var!
Så började det :)
Ett par riktigt galna bergochdalbanor senare är det bara veckor kvar tills jag får vakna bredvid dig varje morgon.. och jag längtar ihjäl mig!

Nu ska jag snart hämta den sista tvätten från tumlaren sen blir det nog kudden för mig. Man sover bra när man är lycklig :) Synd att det inte botar huvudverk oxå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0