Kallt kallare kallast

Utomhus råder isitid, nu äre kört. Mina händer har tydliga sprickor redan och fyyyy fän vad vi frös när vi skulle hem idag. Thias och jag var på busfabriken, vi skulle lastat pulkan med "skänkes" och tagit en promenad till bra och begagnat men pulkan är borta!? jaja busfabiken var som vanligt, Thias var lyrisk och vi åt lördagsgodis, träffade folk vi kände.. Helt klart himla trevligt.
Väl hemma efter en jättelångsam hemfärd gjode vi tacogratäng av gårdagens rester för att få användning av så mycket som möjligt, men det är fortfarande massor kvar.. Att det blir så mycket jämt, jag var säkert mattant i mitt förra liv.

Det har nog aldrig varit så skönt att komma in i värmen som idag, mina fötter är fortfarande iskalla, men nu sitter jag iallafall med filt och myser med älsklingen av älsklingar framför bompa.

Satsumas säsongen börjar ta slut, nu finns bara äckliga klementiner och mandariner som inte är ett dugg sura, jag förstår inte hur livsmedelsverket kan vara så egoistiska och igga mina graviditetscravings. Det gör mig galen!
Det får bli jordnötsringar ikväll, inte ens nästan nyttigt!

Åh jag ryser av tanken av att jag måste utomhus för att ta mig till tvättstugan igen, men man måste vad man måste.
Jag bara måste pussas snart för jag har inte träffat min man på en vecka!! USCH

Ha världens bästa lördag.. efter mig =*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0