Up up and awayyyy

Nu har jag börjat packa.. Det går rätt smidigt men måååånga böcker är det, det gillar vi =) Nu har jag tagit alla hyllor.. Och lite prylar. Men resten av "sakerna" tänkte jag försöka ta i kartonger för det blir så satans mycket papperskassar annars.

Imorgon ska jag
Lämna T på dagis
Sola
Hem och hämta div. papper
Gå till försökringskassan (igen)
Gå till A-kassan
Gå till AF
Köpa sopsäckar
Köpa flyttkartonger.. vart?
Dumpa av grejer hemma
Hämta T på dagis -> Hem
Ringa jobbet
Ringa körskolan om handledarkursen med Papi
Rensa garderoberna
Spela hockeyspel med T
Laga mat
Natta T
Packa mera
Sova sött

Nu sitter jag och lyssnar på Melody Gardot med ett glas rött och går runt lite ibland och plockar hemma.. tänker på minnen från lägenheten. Tänker på när vi flyttade in. Tänker på både hemskheter och fantastiska stunder.
Jag älskar den här lägenheten på ett sätt som säkert är svårt att förstå, då det "bara är en lägenhet". Men det är för mig det första stället jag har bott på under mitt över 23åriga liv som jag har kännt den där känslan av att ha hittat hem du vet.. För att inte tala om allt arbete jag har lagt ner på den!
Ja jävlar håll mig hårt för det här kommer att svida!

Take care lovely's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0