Träning

Finally!! Nu har jag fixat kort på badhuset.. tre gånger i veckan vill jag hinna simma, gärna fyra eller fem, men som ensamstående studerande och gärna även arbetande samtidigt få man väl vara realistisk antar jag.
Blir första iaf på fredag, imorn ska jag städa hemma hos Robban.

Idag fick jag kartonger på Ica, jag chansade för jag hade hört rykten om att de inte delar ut dom längre men det gjorde dom visst.. Så nu har vi packat halva T's rum och jag ska precis ta tag i mina egna prylar, duvet typiska prylar. Det blir ju stilrent hemma iaf, hehe.. Men fy vad trist det är att bo i en låda. Kartonger överallt det blir ännu ensammare på något vis, nästan lite spöklikt..
Clas Ohlsson hade sålt slut sina, så det blir väl att köra på fler banankartonger. Hon sa att de skulle ha mycket fler i slutet av veckan så då hämtar jag flera, nu tog vi bara fem..

Jag längtar så jag dör till om en vecka!!
Tror det kommer bli alldeles tokroligt..

Nu ska jag packa vidare, ciaooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0