Skola

Jag älskart! nu är det lite körigt med det sista att göra inför flytten. Men det är bara att höjja tempot antar jag... finns ju så mycket roligare saker att göra bara.. simma, shoppa.. nej jag ska packa och städa!! Måste köra några maskiner tvätt och frosta av frys och sånt oxå :S mycket som sagt.. Huga!

Har jävulskt ont i armarna. JÄVULSKT! efter att vi i min senaste dimma bestämde oss för att göra armhävningar i säkert en timma.. Idag har det varit olidligt, jag har så ont så jag har blivigt grinig. Och varför slogs vi så dant? Det brukar sluta med att vi slåss när jag och Anders (Ufo) festar ihop.. himla idéer liksom :P hehe
Satte i håret i samma veva, himla nöjd vart jag, tack bästa Sara och himla kul hade vi i Eksund!




---

Nu har jag börjat komma in i simningen ordentligt känner jag.. efter ett par gånger tar det helt plötsligt inte ett tag innan man hittar rytm i andning och allt det där som annars kan göra att man ser ut som en groda i början!
Och nu har jag investerat i en ordentlig baddräkt, mössa och och glajjer. Hett! haha

[Dagens händelse.. Thias målade katten]

Jahaja, skola imorn då, nu ska jag natta T så jag hinner med lite slit ikväll här hemma..
Byyyyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0