Nej nu jävlar

Nu får det bli ändring, skärpning Bellan!! Man säger så varje kväll, och har så mycket planer för morgondagen.. den senaste tiden har jag tillochmed inte gått och lagt mig sådär galet sent ens, men lik förbannat ligger jag vaken och blir bara mer och mer stressad över att jag inte kan somna. Prövar soffan, prövar sängen igen.. ligger vaken.. skiter i't och det slutar med att man sover bort det som skulle varit dags att gå upp. Blir helfel rutin och dagen blir alldeles cp!
Men nu säger jag det igen, imorgon ska jag upp tidigt! Extra tidigt!? jag vill det.. skit samma om det innebär att jag inte har något att göra första timman, jag kan sitta i min morgonrock med ett kokt ägg och en kopp kaffe framför nyhetsmorgon, vad nice det vore..

"Kan du ju inte alls utan att klättra på väggarna" Haha, jag ska motbevisa!

Mamma sov ju hos mig inatt så hon gick med Thias till dagis.. tack underbara älskade, jag sov några timmar på förmiddagen istället sen gick jag till badhuset och simmade ett par längder. GUD så skönt, äntligen! Sen gick jag hem till MallanBrallan en stund och beklagade mig över min bajsmorgon.. det är det man har vänner till ;)
Sen hämtade jag T på dagis, gick till affären och hem. Nu ska vi steka pannkakor, baka bröd och ha fredagsmys för fulla muggar! Han ska få vara uppe till halv9, det lovade jag igårkväll.

Något himla positivt med idag... JAG FICK PAPPER FRÅN SKOLAN WIIIIOOOOHOO! :D yayayippyeeey

Nu pancaketime!
Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0