Mentalt break

Ibland, beroende på hormoner eller möjligheter, jag vet inte you name it.. Så kan jag liksom ofrivilligt strejka ett par dagar... ibland. Sedan jag kom hem från Lindö och middagen hos Papi, och det där andra så har jag med mina skavanker (den blodiga handen och det tillrättade benet) försökt mig på en vardag. Det tog inte skrytsamt lång tid innan jag gav up, jepp jag erkänner, när det bara inte funkar ger jag ibland upp! Jag skulle diska någon gång igår och då gick såret upp igen så då la jag mig på soffan. Sedan har jag legat där i morgonrock tills idag och kännt mig allmänt useless för att jag inte ens kan diska ordentligt. I know, such a dramaqueen! Och skitit i allt utom att laga mat till min älskade pojke. Spelat lite hockeyspel med honom och obobobobo-at som indianer ett par gånger så inte han ska ha för tråkigt men annars verkligen bott på soffan. Jag är en ganska aktiv människa när jag är på mitt rätta humör så det känns bara träligare och träligare när man blir sådär och vips så har man hamnat i en ond cirkel. Så idag ringde jag mamma och bad henne hjälpa mig diska för man blir bara ännu mer depp på en hög med disk, jag blir det iallafall. Och det gjorde hon, och väl hemma hos mig sa hon att hon hade bjudit hem en vännina, en av dom jag tycker är jävligt härlig, på ost och tjejbabbel ikväll så jag tänkte hmm jag måste isåfall duscha. Och det gjorde jag, och kors i taket sminkade mig tillochmed lite och blev riktigt normal i asiktet så jag tog med mig thias och hoppade på spånkan hem till mamma, pinsamt nära men det var fucking kallt idag!
Kvällen slutade med att mamma och Gaby drack lite vin och blev lite på lyran medan jag och Larry skrattade åt den nakna grannen som antingen dansade väldigt fult eller gjorde någon form av gymnastik, mycket roande. Så nu är jag tillbaka på benen. Får nog ta det lugnt med handen men jag kan minnsan göra saker ändå, såklart, annat är ju larvigt. Bara att man lätt blir uppgiven av motgångar.

Imorgon ska jag ner på stan och göra en del måsten! och till helgen har jag och Gabby bestämt att vi ska ses ute hos henne och åka skridskor med barnen =) yey.. givetvis ingår varm o´boy och äggmackor! Det ser jag verkligen fram emot, gav ju T skridskor i julklapp och det för att jag vill använda dom flitigt!
Ska bli riktigt roligt =)

Nu ska jag lägga mig och gosa med lillprins bus
Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0