Hihi

Jag har en galet bra dag idag. Sov skitdåligt inatt igen visserligen, men tack vare att Olga sov över så kom jag upp =) tack för kaffet lovely! Hon var barnvakt igårkväll när vi var på restaurang och firade Larrys gubbe-dag. Himla trevligt med den bästa familjen som finns..
Och idag har jag varit på infoteket och det ser ljust ut jag tror jag kan haka på kurserna! Och AF för återinskrivning och Försäkringskassan för att ansöka om nytt bostadsbidrag eftersom jag ska flytta snart. Sen tog jag en sväng på stan. ACDC i öronen och bara log, har inte kunnat sluta le.. rätt fantastiskt. Det har inte hänt nåt speciellt förutom att jag har fått massa viktiga saker gjorda. Men det kanske är den där intuitionen igen, det känns som att något bra kommer hända snarare, och det kan ju va precis vad som helst. Jag har ju haft rätt varje gång det har varit åt andra hållet liksom så why not!? Time will tell.
Och jag är helt sjuuuukt taggad inför att plugga igen =) fan vad jag längtar. I höst läser jag på universitetet minsann, äntligen!

Och så kan jag inte sluta tänk på mitt lilla hus =) fantastiska människor hjälper mig att flytta, sen har vi en liten inflyttningsfest efter allt jobb. Bara flytten i sig kommer bli kul. Och tänk i sommar när jag får inreda ute.. utreda hohoho humorn är där den brukar vara.
Gick en kortis genom stanidag och dreglade och drömde i inredningsbutikerna.. och hittade två par himla fina byxor för 99 kr det är inte illa tycker jag. Nu ska jag hänga lite hemma och njuta av att göra ingenting med gott samvete, utan press, ångest eller någonting sånt. Alla gör misstag, jag har gjort många. Det fantastiska är att man kan ta sig förbi dom!

However.. lite pics från igår


Ciao belles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0